torsdag 31. desember 2009

litt mer av julen i bilder

Nå er det jammen snart 2010!:) Om en times tid skal vi bort til noen venner på middag, det blir koselig=) Idag har vi vært ute en stund, det har snødd i flere dager nå, deilig=) Det blir mye måking, men det blir også mye frisk luft da;) I romjulen har vi bare slappet av og kost oss:) Jeg har strikket ferdig en babydress som skal være gave til noens kommende baby=) Ellers har vi vært i bursdag/fest, og litt hit og dit. Nå er det bare 3 dager igjen av juleferien, så er det tilbake til jobb og skole. Jeg gleder meg! Det er kjekt med litt fri, men nå er jeg klar for nye dager=)

Under her kommer noen få bilder av noen julegaver, flere bilder kommer i morgen, nå skal jeg gjøre meg klar til kvelden!!=)

Jeg ønsker dere alle der ute et riktig godt nyttår!!:) 



denne fikk vi av Beate&de, jeg hadde sett på den på Tante brun, så det var artig=) kjempesøt er den, og med det herlige sinkhuset på også, skikkelig lekker=)

denne jakken har jeg hatt liggende ferdig en stund, men måtte bli ferdig med buksen også=)
og her er buksen. den ble jeg ferdig med idag=)
hele dressen:) jeg har igjen å dampe, og kjøpe knapper. de knappene som er på nå, er bare for å se hvordan den ble=)
dette lekre smykket fikk jeg av Ronny, med øredobber til=) skikkelig fornøyd, digger det=)
julestrømpen min, som jeg lagde på barneskolen=)
julegaven fra ene tantebarnet, Leah. hun har tegnet på et glassfat, skikkelig lekkert=) og så fint bilde til;)
og så var vi så heldige å få skolebilder av de andre to tantebarna, skikkelig fine var de=) det er så koselig å få slikt=)
julestrømpen jeg strikket til Ronny for noen år siden. har en plan om å lage til meg også, men når det blir er ikke godt å si.,:)
årets juletre, med gavene vi skulle gi bort under;) treet ble pyntet litt i full fart i år, siden vi fikk vannlekasje, men det kom da opp=)

2 kommentarer:

  1. Mange flotte bilder, og du må være en reser i strikking;)

    Godt nyttår!

    SvarSlett
  2. Har plasner om å beg å strikke ej også,men ikkje kommt så lang enda.d er veldig kjekt og artig å sjå ungane i sjølvlaga kle.d får bli et nyttårsforsett;o)

    SvarSlett