onsdag 9. desember 2009

julerull

idag har jeg lært å lage julerull=) svigermor har laget, og jeg har sett på:p    så nå ligger den og skal godgjøre seg i kjøleskapet en ukes tid, før den skal kokes- og spises, nam-nam!=) ellers er alt som vanlig her. skulderen er litt opp og ned, idag er den værre..men satser på at den blir bedre igjen etter behandlingen i morgen=) vi gleder oss til jul, og ikke minst til å shoppe ferdig julegavene=) i år er jeg ikke stresset i det hele tatt, har lært meg å stresse ned helt;) julekortene er så og si ferdig, har 8 igjen, men får se om de blir enkle eller så avanserte som jeg tenkte;)

ha en fin-fin onsdagskveld=) 


2 kommentarer:

  1. E julerull det samme som fårerull skal tro? Aldri hørt om julerull:) Fårerull e i hvert fall kjempegodt, mamma laga alltid det til jul:)

    SvarSlett
  2. det e det samme ja;) d e nydeli, gler me til neste uke, da skal e endeli teste den=)

    SvarSlett