onsdag 23. desember 2009

lille julaften

er kommet, og dagen ble ikke helt som den skulle... i går kveld oppdaget vi vannlekasje fra loftet.. vannet som skulle dreneres fra ventilasjonsanlegget har fryst inni rørene.. så det vannet som ikke fikk renne ut, rant over inni anlegget, og ut på loftet..ned isolasjonen, og ned stuetaket.. så plutselig hadde vi våt sofa.. dermed begynte mange timers jobbing med tørking, flytting av glava og gulvplater på loft..mer tørking av vann..blæææ.. idag fortsatte det... og vi håper og tror at vi nå har fått tørket opp alt, og at vi kan komme hjem igjen etter jul uten at mer skade er skjedd.. jeg skal heldigvis ikke langt unna, så i morgen reiser jeg innom her en tur og sjekker, så får håpe ting ser ut som de gjør nå. det blir nok litt jobbing fremover, taket i stuen må rives(siden vi har takpanel(mdf-plater) må vi nok ned med halve taket for å skifte de lengdene det er snakk om..skikkeli kjedelig! men- det var flaks oppi det hele at det skjedde før vi dro vekk på juleferie;) så nå ser ikke badet i hovedetasjen ut, det er fylt med våt glava som står til tørk, jammen bra vi ikke hadde invitert til julemiddag her;) hihi

men nå er vi snart klar til avreise. jeg skal møte Hanne før jeg stikker videre på min julegaverunde. skal ut til mamma og være der;) jeg gleder meg til å slenge meg i sofaen og se Hovmesteren!!=) 

ha en toppers jul alle der ute, håper dere får noen fine dager=)



1 kommentar:

  1. Huffda,dette hørtes kjedelig ut:( Lykke til videre med opprydningen:)

    SvarSlett