søndag 13. desember 2009

3 søndag i advent

idag er det 3 søndag i advent, og det er snart jul! i går var jeg og Ronny på en liten julehandel på Moa, endte opp med noen julelys til å pynte ute=) må komme meg ut å ta bilder en dag, det blir ikke idag;) ellers hadde vi kjempekoslig besøk av Christine og Thomas, vi spiste herlig taco-pai og koste oss:)  idag sov jeg til 11!!!:o  vi var oppe lenge da, så er kanskje ikke så rart, men for meg var det plutselig midt på dag, er jo ikke vant til lange late formiddager, hihi

jeg dro en tur på besøk til tante Nina idag, og ga henne årets julekort og en ladning med 7 sorter julekaker. koselig å besøke henne, og idag lærte hun meg å strikke deilige tøfler=) etterpå dro jeg ut til mamma og søstern m/fam. var der en stund, før jeg, mamma, Helene og Magnus dro på moa-som var søndagsåpent;) kjempekoslig å gå der idag, spelemannslaget spilte opp og danset, og heksen Amfelia gikk rundt og ablegøyet seg, hihi. nå er mamma også ferdig med julegavene, ikke værst;) jeg er ikke ferdig, men regner med at neste helg, da er det meste unnagjort;) i år stresser jeg ikke, og siden jeg har et par feriedager før jul, skal jeg nyte de og lage lekre julepakker;)

noen bilder kommer senere, nå skal jeg nyte søndagskvelden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar