søndag 27. desember 2009

noen bilder

her på stette nyter jeg juleferien=) lillejulaften var jeg og leverte noen julekort og gaver, og besøkte hanne og william en tur, det var koselig=) etterpå dro jeg til mamma og de, og var der til 1.juledag. sindre og familien kom på grøt julaften, da åpnet vi noen pakker(barna). det var stor stas, og kjekt å ha familien samlet=) (med unntak av ronny selvsagt). jeg og mamma var en tur inn på stette og sjekket lekasjen vår også, før vi dro på graven til mormor. satte på nytt lys og en julestjerne(selv om den fort dør i kulden, fikk hun i det minste ha den der en dag). ellers var vi på en runde med julegaver. etter middagen var det åpning av gaver, og helene og magnus delte ut etter tur. alle fikk kjempemye fint, og jeg tror alle var fornøyde=) selv om vi måtte le litt av helene da, som jublet da hun fikk harddisk til dataen! men hun ville jo ha det så=) resten av kvelden slappet vi av, og spiste et tonn med snop:p  jeg fikk et lekkert smykke med øredobber til av ronny, og en topp jeg ønsket meg:D  ellers begynte jeg på vesten jeg ville strikke, og den ble ferdig i går!! kjekt med jul! hihi   jeg ga bort 6 par strikkede og tovede votter til "damene i familien", altså mamma, linda, helene, monica, leah og svigermor;) i går hadde vi kalkun til middag hos mamma, da var morfar der også. det var kjekt, og han underholdt oss alle med trekkspillet;)

nå skal jeg nyte resten av dagen, lade opp til jobb i morgen=) ha en flott 3.juledag folkens;)


vesten jeg strikket, begynte julaften, og ble ferdig i går=) monterte den idag da, så ble vel helt ferdig i dag;)





11 kommentarer:

  1. Her var det mange flotte julebilder, fortsatt god jul;)

    SvarSlett
  2. God jul! Så flott blogg du har! Skal ta meg tid til å titte litt mer og gi noen kommentarer snart.. :O)

    SvarSlett
  3. Mange flotte julebilder i bloggen din. Takk for besøk i min, og en fortsatt god jul:)

    SvarSlett
  4. Koselige bilder og fin vest du har strikka:)

    Kose d videre i romjula:)

    SvarSlett
  5. Ute på en liten julebukk runde for å by god jul.

    Nettet hikker her, men jeg skal nok komme rundt før nyttår ;o)

    De beste ønsker!
    ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  6. Så masse flotte bilder fra julefeiringen deres, så ut til at dere hadde en flott dag.

    Og har du strikket den vesten på få dager??? Utrolig flott var den!

    SvarSlett
  7. takk for koselige kommentarer=)
    jeg har strikket vesten på et par dager ja, ble overrasket selv, men det var gøy at det gikk så fort=)

    SvarSlett
  8. Hellu! Pappa har kjøpt parabolen gjennom jobben, men e ser den selges blant anna i den her nettbutikken: http://www.nettdata.no/catalog/product_info.php?products_id=1971

    E håpe den e like bra som den skal være:) Siden hoda e innebygd så skal ikke bildet skurre/forsvinne selv om det blåser og regna, og det e innebygd varmekabel slik at snøen smelta. Blir spennende å få den opp, håpe vi får inn signal (ditta svære treet til Einy står akkurat foran).

    SvarSlett
  9. høres ut som du har hatt en super jul. så flott vest du har strikket deg :)

    kjempekoselige bilder også. Kan tenke meg damene ble glade for vottene til jul :)

    ha en fortsatt fin romjul

    klem

    SvarSlett
  10. Å,her var det mange fine bilder å se:) Ser ut som dere har hatt en koselig feiring:) Og vesten er jo kjempefin! Så flink du er:)

    SvarSlett
  11. Tusen takk for hilsen.d var kjekt:o)
    veeldig mykje arb med huset vår,men får ta det over fleire år,så blir det nok veeldig bra.D e no kjekt også da:D
    Ej følger med på bloggen din,men visste ikkje kor ej skulle plassere deg.venner og bekjennte kanskje?d skal ikkje ver lett.hehe

    SvarSlett