onsdag 2. desember 2009

julestemning=)

jeg er veldig i julestemning for tiden, og tenkte jeg skulle legge ut noen flere bilder=)
jeg er fortsatt ikke bra i skuldrene(ja for nå er det begge to-og ryggen), men fysioterapauten gjør nye ting hver gang og jeg klarer gradvis å bevege mer og mer, det er godt!:)
i går overtok familien Iversen huset sitt- nr.17 som er Beate`s lykketall, et rålekkert hus!!! jeg må bare si at det var mye flottere og større enn jeg trodde innvendig;) stuen var kjempestor, gangen også! og kjøkkenet- deet var lekkert, fikk litt gammeldags-følelse der;) tenker det blir kjempefint etter hvert som de får bodd seg til=) GRATULERER SÅ MYE MED NYTT HUS!! gleder meg til å komme på besøk koselige kvelder i den stuen=)


den flotte kirken jeg arvet etter mormor og morfar=)

gløgg, pepperkaker, klementiner og tent lys, maks avslapping=)

noen hjemmelagde såper=)


denne lekre te-boksen kjøpte jeg på partyet hos Birte=)



den lekre te-boksen nedi=)



pipen er også pyntet til jul, og noen kort Ronny fikk til bursdagen er kommet opp=)
kortet Ronny fikk av meg til bursdagen=)

her er et lite utvalg av julegaver;) resten blir det lenge til jeg blir ferdig med=)


en av pakkene jeg er mest fornøyd med-hittil i alle fall=)
jeg bare digger dette pakkepapiret her!

en av de hjemmelagde pakkelappene=)


en smakebit av enda en julegave=)


litt mer av julepynten=)

3 kommentarer:

  1. Så koselige bilder! Fin te-boks, *lyst på*

    SvarSlett
  2. For ei nyyydelig kirke <3 Og jeg likte te-boksen veldig godt:) Hvilket party var det?

    Imponert over de flotte gavene du har pakket inn da! Og såpene! Så kreativ du er!! :) Det er koslig å få sånne pakker og hjemmelaget gaver altså:)

    Masse god bedring med skuldrene og ryggen!! Og ha ei fin adventstid:) Klem:)

    SvarSlett
  3. det var casa-interiør party, kjempemye fint=) skulle lagt ut flere bilder, men resten er gaver så vil ikke avsløre de=)
    tusen takk for det, og ha en strålende fin adventstid du også=)

    SvarSlett