fredag 11. desember 2009

nå er det tid for..

de siste juleforberedelsene=) vi har nå et kjøkken som er vasket ned fra topp til tå- innvendig og utvendig, deilig=) alle hvitevarer er også tatt igjen, digg=)  alle julekakene er i boksene sine med unntak av sarah bernard og julebrød, som blir laget den 22 desember;) 

i helgen skal jeg prøve å lage de siste julekortene, og gjøre ferdig gaven til tante Ragnhild slik at jeg får sendt den før det er for sent=) det er ikke alt som blir gjort siden jeg har senebetennelse, men jeg har nå fått klarsignal på å prøve meg frem og se hva jeg kan gjøre og ikke, og jeg er da jammen ikke sen om å prøve ut scrappingen, neida==)

ellers får vi besøk av noen hyggelige, gode venner på middag i morgen, gleder meg til det=) 

håper dere alle har en fin-fin fredag, og nyter helgen=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar