torsdag 17. desember 2009

koselig

dagen idag har igrunn vært helt topp!!=)

nissefest i barnehagen, masse søte små nisser som koste seg stort gjennom hele dagen!=) det var en superkjekk dag, med besøk av en spennende julenisse;)   

i tillegg fikk vi ansatte en superkoselig gave fra et barn idag, se på første bildet her da! kjempekoslig, slike gaver varmer=) tusen hjertelig takk!=) jeg tok av kortet som hang på, ville ikke vise det frem her pga.navn og bilde, men det var kjempeflott!! trøfler er jo så godt, mmmm=) (kortet henger sammen med julekortene vi har fått til nå, som dere ser på siste bildet)

som om ikke det var nok, fikk jeg også gave fra funkisvilla- bloggen idag, fordi jeg linket til en konkurranse der! tusen tusen takk, så flott gave!! dere ser på bilde nr.2;)

på det siste bildet er det noen julekort, bursdagskort og en innbydelse;)

i kveld skal jeg koke fårerullen jeg har laget, gleder meg til i morgen når vi kan smake på den!:)


håper alle dere der ute har en super torsdagskveld=)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar