søndag 13. desember 2009

noen..

bilder fra dagen idag:)  som jeg skrev tidligere lærte "tante" nina(mamma`s tante) meg å lage tøfler idag, på en svææært enkel måte.  jeg MÅTTE jo bare prøve da, hihi, og ble ferdig med ett par tøfler på ca. 2 timer? brukte flere timer egentlig- men hadde mange pauser, er jo forsiktig så jeg ikke skal få vondt igjen i skulderen;) de er kjempedeilig å ha på, mine nye favoritter!!=)

ellers kommer her noen stemningsbilder fra kvelden: på det første noen bilder av adventstaken og det 3 lyset, samt et annet lysfat som er så koselig nå i vinterhalvåret=) 




så noen bilder fra kjøkkenet. fruktfat, te-boksen og tilda-boksene:) den ene tilda-boksen er det sjokolade i, disse skal brukes til å pynte utenpå gavene til jul=)  også et lite bilde av 3.lyset her=)
noen av årets julekort. leverte fra oss noen nå i helgen, før jeg fikk makket meg til å ta bilde av alle.. men men, noen har vi da igjen;) de øverste med bilde av oss på er det jeg liker best;)
til slutt: dagens tøfler=) hihi er bare så fornøyd!=) de er rosa og grå, men ser mer røde ut her;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar