fredag 1. januar 2010

godt nyttår!!

Nå er vi kommet hjem fra en koselig feiring i Grindvika hos familien Iversen=) nydelig mat og koselig selskap=)  vi spilte spill mens vi ventet på at tiden skulle gå, settlers- alltid en slager når vi spiller!!=)

Håper dere alle har hatt en fantastisk nyttårsaften, nå er det jammen 2010!!!:D  Det vil si at det er 6 måneder til jeg er ferdig utdannet førskolelærer!!!:D:D   

Ha en fortsatt fin feiring for dere som holder på ennå, nå skal jeg senke skuldrene og nyte litt tv`titting før jeg tar kveld;) Under her ser dere noen bilder fra kvelden:


istapper utenfor ytterdøren, koselig å komme hjem til=) og så snør det som dere sikkert ser;)

vi måtte jo avbildes vi også ute på rakett-titting=) litt rare farger, men orker ikke gjøre noe med det nå i kveld/natt=)
litt av folkemengden i Grindvika
tre ivrige tittere, mange lekre raketter=)
dette bildet ble jeg skikkelig fornøyd med!! huset til Beate og de som viser taket på;)
mmm... for en deilig dessert altså!!! dronning maud=)

Tord koser seg med mør, det eneste han ville ha;) 


her koser de seg med julemiddag, den var knallgo;)
julemiddag her også, eller kanskje vi skal si nyttårsmiddag?=)
Ronny&Tiril leser bok, den var skikkelig spennende altså, spesielt speilet som var inni! =)

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også:) Mange koselige bilder her:)

    SvarSlett
  2. Her var det jammen og det mye aktivitet siden sist jeg var innom!! så flink du er å oppdatere:)Skikkelig koselig juleblogg er dette:) Og gratulere med vel bestått eksamener:) Det er deilig det:)

    Såg virkelig kjekt ut hos Beate på nyttårsaften da! Kjekt å feire sammen med gode venner! Flotte bilder har du tatt og!! Godt nytt år Hanne Marthe:) Gleder meg til februar ;)

    SvarSlett