mandag 15. februar 2010

ny uke:)

Nå er mandagen her igjen, og jeg gleder meg til hva denne uken vil gi=) I helgen har vi kost oss og slappet av. Lørdag startet vi dagen med å gå på Støråk(fjellet over oss) med truger, tok et par timer da det var i alle fall en meter med snø, men vi hadde det kjempegøy:) Bilder kommer senere. På kvelden fikk vi koselig besøk av de herlige naboene våre Lise&Eivind:)

Søndag reiste vi til Herøy og besøkte familien til Ronny;) På kvelden kom  Lise&Eivind ned en tur, Ronny og Eivind så film, mens jeg og Lise koste oss med melon og strikking(mest strikking på Lise da, som nettopp har begynt å strikke igjen-men er kjempeflink, rene eksperten;) ).

I kveld skal jeg og noen i klassen møtes og jobbe med noen oppgaver i ol, godt å diskutere litt;) 

Ellers tenkte jeg å fortelle litt om hva som skal skje fremover. Noen hint og spørsmål har jeg da fått-om vi skal ha baby? Men nei-det skal vi ikke:) Jeg skriver at jeg er lykkelig og gleder meg til tiden som kommer-fordi jeg gjør nettopp det;) Men kan fortelle litt da. Det første som skjer-skjer nå snart. Men det kan jeg ikke fortelle her- ennå. Det neste er at når mars måned er ferdig, er jeg ferdig med min siste praksis, oh lykke!! Og når april er over, har jeg forhåpentlig fått tatt operasjonen jeg venter på, gleeeeder meg!!!:) Så, som dere skjønner, det er litt som skjer, og jeg gleder meg over nettopp disse tingene;) Og såklart-til konserten med Metallica i april, skoleslutt i juni, bursdager til alle som har det ol, det er mye å se frem til skjønner dere:)

Ha en fin kveld, nå reiser jeg!:)

4 kommentarer:

  1. Berre du får has på dinna skuldra di no så tenke ej alt e berre lekkert!! Så deilig å ha så mykje kjekt å sjå fram til! kos dej med ei ny fin uke! Så sjåast vi plutselig en dag!!!

    ps, ligg unna strikketøyet!!! ;)

    SvarSlett
  2. det er nesten som eg bobler av glede,når eg leser i bloggen din:)) Du stråler opptimisme
    Ønsker deg en flott uke videre

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Teke med bilde imårga!:)
    Samboaren he de litt vel travelt om morgenane og glømte å ta det med sej:)hihi

    SvarSlett
  4. innom for å ønske deg en super helg. lykke til med alt sammen som skjer for deg nå.

    supert at du gleder deg over livet :)

    SvarSlett