lørdag 6. februar 2010

litt forskjellig

Den siste tiden har jeg laget litt forskjellig, som denne Pixieluen som Tiril har på seg på bildet under:) Jeg har også sydd pannebånd til oss på avdelingen min-som står faxa på-ett til hver voksen:)   Jeg klarte også å kjøre i grøften forrige uke..  heldigvis for meg var det bare myk snø der, og en snill traktor-mann (gamlenaboen til Beate) som var der akkurat da, og dro meg opp igjen. Første gang jeg kjører av veien, og det skulle selvfølgelig skje rett oppi gaten her..hehe. Ellers har jeg prøvd meg på en ny salat: tunfisk og cottage cheese, nam nam!! Det som er i-er som nevnt tunfisk i vann, cottage cheese, mais, rødløk og salatblad. Min nye favoritt!!






2 kommentarer:

  1. Kjedlig å kjøre i grøfta da.hehe:o)jaja,en skal jo ver glad for at d gjekk bra!kjekt på klubb da?
    vart ikkje arb.helg på meg.Heile gjengen fekk omgangssjuka.ti og med hunden vart dårlig.hehe
    Men d ej lurte på da.he kjøpt et bilde av"jakten på drømmehuset".Om ho kunne levere det til deg i bhg,så henter ej det med deg eller neste gang det er klubb?

    SvarSlett
  2. d va veldi kjekt på klubb. håpe du kan neste gang:)
    bare si ho kan ta me bildet du, så ska du få det:)

    SvarSlett