søndag 25. oktober 2009

T for..

T for..

Trivelig!


I helgen var det scrappetreff, og det var stor ståhei! rundt 90 scrappeg(ale)lade damer møttes og skravlet, scrappet, spiste, drakk(noen kaffikopper veltet over andres plasser), og konkurrerte om flotte premier!
For en helg!!! Jeg er heeeeelt utslitt, hehe! Sann går det når en står på fra morgen til kveld! Fredag begynte vi kl 6, og gikk hjem når dørene stengte kl 12 på kvelden. Lørdag var det på`n igjen kl 10, og hjem kl 01. om natten! Idag var jeg der fra kl 10 til 14.30. Så nå skal jeg gjøre lekser og jobbe litt resten av dagen. Jeg har scrappet 3 lo`er som jeg er veldig fornøyd med. Spesielt den ene fikk jeg mye skryt av, også fra ukjente scrappedamer. Koselig!=) Jeg lagde også to julekort, et "dorullkort", og 34 pakkelapper til jul;) Bilder kommer senere, jeg må bare få lagt de inn først;)
Ellers ble det nok mye å rydde på de superflinke damene som arrangerte alt!! Det var mange som ikke kostet etter seg og ryddet stolene på plass. Men vi tok noen av stolene til de vi satt sammen med, og kostet litt rundt. Jeg skulle gjerne hjulpet til mer med ryddingen, men siden jeg ikke er god i skulderen ennå, tør jeg ikke bære bord. Men all ære til de flotte damene som står bak denne helgen!!! Superflinke er de!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar