lørdag 31. oktober 2009

knask eller knep..

halloween=)


jaa... idag er den store godteridagen for barna, det er så arti å se så forventningsfulle de er! det kom to søte småtroll på døren her, som sa "dask eller dek", for de klarte ikke si knask eller knep...haha=) jeg syntes jeg hørte flere, så jeg spurte hvor mange de var... sååå mange vil vi ha sier han ene og holder opp tre søte små fingre:)

jeg har laget klart 25 søte små godteposer, litt snop og litt kjeks. får håpe det ikke kommer flere enn det nå da! =) har jo et lite lager i bakhånd, men vi får se=)

vi skal i alle fall kose oss bra i kveld med tacopai og snop:) vi får besøk av eivind&lise, det blir koselig=)

ha en strålende halloween alle sammen=)


her er 3 godteposer. jeg har hatt blått, grønt og hvitt band på de=)
og her er kurven med alle posene, står klar i gangen:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar