søndag 25. oktober 2009

Noen bilder fra scrappehelgen=)

Jeg vil si jeg fikk gjort litt i alle fall i helgen, og er veldig fornøyd med resultatet!
Her kommer noen bilder;

et lite innblikk i årets pakkelapper;) denne er min favoritt;)
er så fornøyd med disse tre;)

her er en liten haug. har laget 34 stk, men ikke alle er ferdig pyntet. ser også hvordan de ser ut på baksiden;)


blomstene på ene lo`en jeg scrappet=)

dorullkortet;) ikke heeelt ferdig, men her er det=)

her er også dorullkortet. 3 tags som jeg skal skrive på;)

ene julekortet, det jeg er mest fornøyd med;) får ikke se innsiden, må da skjule litt av det, så jeg ikke avslører helt;)

baksiden av kortet;)
og her er det andre julekortet jeg lagde i helgen;)


lo`en av helene, i Florida, go`stolen;)
lo`en av Leah når hun ble 1 år:)


og så er det min fine monokromatiske(ble det riktig nå mon tro?:p) lo, av Helene i bursdagen til Leah;) denne fikk jeg veldig mye skryt av, alle likte den. er selv veldig fornøyd med den nå, var litt uvant i begynnelsen bare=)

og her er litt av pynten på lo`en over;)

de lekre lilla øredobbene mine, jeg digger de!!!=)




1 kommentar:

  1. Så masse fint du laga! Skal legge ut litt e og, men er ikkje så fornøyd med mine ting. Føler me som en scrapper light enda hehe.

    SvarSlett