fredag 9. oktober 2009

F for..

F for fylling..


forrige fredag mistet jeg fyllingen i ene jekselen min(midlertidig fylling) når jeg spiste frokost i barnehagen. jeg fikk egentlig time neste onsdag, men så ville de endre den, så idag tidlig var jeg hos tannlegen. det har tidligere vært snakk om å rotfylle den tannen(pga. elendig arbeid fra skoletannlegen tidligere), men jeg slapp det!! jippi!!! så om nerven tar til takke, så blir tannen oppbygd for evig og alltid-slik det ble gjort idag!!:D:D jeg er bare sååå fornøyd, for jeg hadde grudd meg veldig til en eventuell rotfylling(vet jo hvordan det er).
ellers har gruppen min vært på koselig besøk her idag, og vi har jobbet med feltrapporten;) de fikk også en omvisning av hele huset, og var veldig imponerte-tusen takk!!:) de skrøt i vei over hvor fint hus vi har, og jeg er jo kjempefornøyd selv, så sier meg selvfølgelig enig=)

nå skal jeg ha meg litt mat, så er det på`n igjen med lesing. snart helg nå=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar