onsdag 21. oktober 2009

good morning:)

idag stod jeg opp litt før kl 5. gjeeeesp. det var jo minst en halvtime før jeg bruker når jeg skal på skole/tidligvakt;) Ronny skulle ut og reise med første fly på møte i Oslo, og jeg måtte jo si hadet:) hehe
så kl halv 6 om morgenen var jeg ferdig dusjet, ferdig pakket(lekser) og hadde sagt hadet til min kjære=) innvilget meg selv en halvtime foran dataen før jeg skal spise frokost, og ordne div.
jeg skal bort til Beate ca. 7, og hjelpe henne idag=) det blir koselig;) lekser for fullt, og kosing med Tiril:) blir nok også litt prating ja, hehe
ellers er vi ferdig å intervjue alle barnehager, så nå gjenstår det å skrive skrive skrive;)

men over til noe heeeeelt annet; jeg var og prøvde ugs i går, de hadde ikke inne i 37, så det skulle hun bestille. jeg prøvde 38, og synes de var liiiitt store.. men skulle gjerne hatt de nå, for de var bare såååå deilig!:) litt annen type enn Helene sine, litt mer "damete" og høyere. og så er de svarte, sikkert lurest, da kan jeg bruke de til "alt". gleder meg skikkelig til å få de i hus:)

ellers ønsker jeg alle en strålende fin onsdag=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar