fredag 16. oktober 2009

L for..

L for..

Lilla!!

Jeg har fått heeeelt dilla på lilla for tiden! er jo såå utypisk (!) meg da, rosa som jeg er, hihi
Lilla er i alle fall min favorittfarge nr. 1 denne høsten, og jeg har masse lilla klær;) ja, for det er der jeg er lilla, ikke i huspynten;) klarer fortsatt ikke helt lilla der, sliter til og med når jeg skal pynte til advent:p
jeg holder på å strikke på den lilla kjolen min, som snaaart er ferdig(har ikke strikket på den i det siste, da det er så mye annet)=)
i kveld har jeg Magnus på overnatting, koselig=) vi har sett på x-factor og senkveld, med masse popkorn ("jeg tror ikke jeg har spist så mye popkorn på en gang før" , sa Magnus tidligere), druer og sjokolade;) nå har han lagt seg, og jeg benytter da anledningen til å blogge litt;)
i morgen skal vi i bursdag til Aksel som er 1 år, hipp hurra!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar