tirsdag 28. desember 2010

romjulshilsen

Nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet her inne!
Jeg hadde så mange planer for denne julen her, og alt skulle gjøres siste dagene før jul. Mandagen ble brukt til siste julegavehandelen, tirsdag var det jobb, og på kvelden begynte den morsomme omgangssyken å herje i hus. Vi sprang om hverandre, og det var jo lite morro! Men heldigvis har vi to bad. Denne syken varte til 1 juledag(kvalme og slapphet, ikke oppkast), så det ble en annerledes jul på mange måter. Men litt julemat fikk vi i oss, og pakkene ble åpnet de også etterhvert.
Jeg feiret julen hos svigers i år for første gang, det var uvant, men koselig=) Hadde nok vært enda koseligere om vi var helt friske;) Vi fikk masse fint til jul, og mye vi ønsket oss:) Lillegull fikk også gave, fra min venninne Marianne. Det var en søt koseklut;)
Ellers har julen gått med til avslapping og hjemmekos=) Idag hadde vi besøk av min bror med familie, det var kjekt:) Masse leking og kos. Nå er det avslapping som står for tur, og om noen skulle føle for å ta turen innom så er dere velkommen, jeg vil gjerne ha selskap og "brettehjelp" til den store haugen med klær,hihi

Bilder og annet kommer senere, men jeg legger ved et lite bilde av pakkene vi ga fra oss i år. Det ble jammen en liten haug;)

Håper alle der ute har en fin romjul, jeg skal ha meg en runde innom alle bloggene deres senere;)


2 kommentarer:

  1. Fortsatt go jul til deg og dine ;)
    snart er det nytt år - og eit spennende år for dere ....
    Smil fra monika

    SvarSlett
  2. Hei du som bur på Stette!!!

    Ei eg studerte ilag med i Newcastle for maaaange år sidan bur på Stette, trur eg.... Ho heiter Eva Fjørtoft Floen. Både ho og mannen Ottar er lærarar. Kjenner du til henne???

    Mvh Tove frå Ørsta

    SvarSlett