fredag 10. desember 2010

førjulstiden

Idag har jeg og mamma vært på graven til mormor. Hun må jo få lysene tent før jul hun også, så det blir en koselig adventstid der ute:) 
Mamma skal lage krans og legge på nærmere jul, idag ble det lys og litt snørydding. 
Gravsteinen til mormor er så flott! Morfar som valgte den, og diktet som står på har mormor selv skrevet for mange år siden. Det var viktig for morfar å få det med på steinen, og det er jo koselig:)
Mormor er gravlagt i borgundgavlen, fineste gravplassen i Ålesund synes jeg, med byens flotteste kirke! En verdig plass, der mange familiemedlemmer er gravlagt. Oldemor og oldefar fikk også lys på sin grav.

Ikveld er det tv-kveld og finale i x-faktor! Gleder me! Nytt strikkeprosjekt på gang, skal vise når det er ferdig, gleder meg!

Ha en flott fredagskveld alle sammen, og en god start på helgen:) 



Mormor`s grav, litt på skakke, men det er fordi jeg satt på huk;)
Oldemor og oldefar sin grav:) 

1 kommentar:

  1. Det er så fint når det blir tent lys på gravene,da ser det ikke fullt så ensomt ut lenger...det var flere som hadde tent lys på den lille gravplassen her inne da min bestemor ble begravet tidligere i år. Veldig fint:)

    Og så fint det var med personlige dikt på stenen her♥

    SvarSlett