onsdag 8. desember 2010

lykke

Lykke er så mye. Noe av det største jeg har opplevd er å bli tante! Nå er jeg så heldig å ha fire tantebarn. Helene er 14, Magnus er 10, Leah er 2 og Philip er nyfødt. En herlig liten gjeng med gullunger. Søsteren min sine er de to eldste, og broren min sine er de to yngste. Snart får jeg oppleve hvor stort det er å bli mamma selv, om ca. fire måneder har jeg selv en liten herlighet i armene, og jeg gleder meg utrolig mye! 

Minste tantebarnet ble født 17 november i år, og vi fikk hilse på når han var kun to dager gammel. Helt ny og så rolig. En herlig liten krabat, som har fått det flotte navnet Philip. Jeg gleder meg til han får en lekekamerat i april, tenk å få et søskenbarn når han er bare fem måneder. Jeg kom på at han mangler bare votter til dressen sin, så nå er jeg ferdig med de. Håper bare de passer:) 

Idag snør det tett her hos oss, og med snøfallet siste dagene har det nå lagt ned rundt 20 cm snø. Herlig herlig. Peiskos og snøfall ute, det kan vel ikke bli bedre? 


Søte storesøster måtte jo såklart få pakke hun også. Det er ikke bare-bare å få en lillebror, en stor jobb i seg selv det. 

Stolt tante holder lille gullet for første gang. Her er han knappe to dager gammel, og har allerede sovet hjemme en natt. Våken og fotogen på bilder er han også:)
Her er lille gull i dressen jeg strikket. Lue, labber, jakke og bukse. Herlig sett, og jeg tror alle sammen ble glad for å få det. Er han ikke nydelig? Her er han fire dager gammel og i bursdagsselskap til tante Linda som hadde bursdag dagen etter han ble født;) 

5 kommentarer:

  1. Stor stas å bli tante!!!!!! og IKKJE MINST å bli mamma. Det blir berre sååååååå koselig altså! Skal legge ut bilder av vakre deg så snart e får redigert. 4 mnd går fort.
    Så fint hentesett du har strikka, etter oppskrifta mi eller? Iallefall samme som e strikka til lillegull:-) Ein storfavoritt!

    Håpe vi sjåast snart, vennen.

    Klem!

    SvarSlett
  2. Nåmmen så liten og søt Philip er:) Du skal se tida går fort frem til du får din egen lille gutt, husker jeg synes tida gikk uutholdelig sakte frem til jula, men når det nye året kom så gikk det fort:)

    SvarSlett
  3. Hjelpe meg..he du berre 4 mnd att?tida gjeng jammen fort.berre å glede seg!snakkes neste veke.ka passa best for deg?man eller ons?ej stemmer for onsdag:D
    Ha en fin dag!klem

    SvarSlett
  4. Grattis - både som tante og det lille du har i magen --- kooooooos deg ;)
    smil fra monika

    SvarSlett
  5. Koselige bilder:)
    Og du kler virkelig en baby i armene dine♥

    SvarSlett