søndag 20. juni 2010

søndagstur

Idag tok vi oss en tur til Trollstigen og Valldalen=) Vi kjørte om Åndalsnes og opp svingene, før vi dro ned igjen til Valldalen. En nydelig tur med herlig vær. Fossen var flott idag, og vi tok mange bilder. Legger ved tre her, det ene er jeg med på, i min nye lekre kjole, digger den!!=) Ellers fikk jeg strikket ferdig en gave jeg holdt på med til en venninne på turen også. Nå er det avslapping resten av kvelden, før det er ny arbeidsuke. 

Håper alle dere der ute har hatt ei fin helg=) 


Her er broen rett nedenfor fossen, magisk stemning å stoppe der=) 


Svingene sett ovenfra. Vakkert er det=)
Her er jeg foran fossen, som er laaaangt der oppe=)

2 kommentarer:

  1. så herlig da!! skulle tatt en slik rundtur i distriktet bare for å ta bilder en dag! fine bilder var det!
    vi har vært i stordal idag. godt veret er bedre. kommer du en kveld denne uken?

    klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin tur! Det er så nydelig i de traktene, vi er heldige på Sunnmøre, vi har alt! Hadde gjort seg med litt varmere vær av og til, men vi får ta i mot det vi får:)

    SvarSlett