tirsdag 18. januar 2011

hjemmelagde gaver

Idag har jeg tenkt mye over ting og tang, og tatt noen beslutninger som jeg tror er viktige fremover. Jeg er blitt mer opptatt av å ta vare på meg selv og de rundt meg etter jeg ble gravid. Det har sikkert noe med at jeg ikke orker så mye som før, og vil prioritere riktig:) Enkelte hverdagslige ting blir kuttet ut, og andre kommer til. Det er viktig å nyte hverdagen, og ikke minst være i godt selskap:)
Som ordtaket sier; "bedre med få nære venner, enn mange fjerne". Det er så riktig som en kan si det! Hvorfor skal en "menge" seg med folk en kanskje egentlig ikke liker en gang? Jeg tror mange er redd for å ikke være sosial nok;)

Ellers går dagene som før her, og jeg surfer nok min del på nett for å finne ut hvilke babymøbler og utstyr vi skal ha. Det er viktig og ikke forhaste seg;)
Ikveld blir det hjemmelaget sjokoladefondant tror jeg, fikk innmari lyst på det! Ha en fin kveld alle sammen:)

denne koselige gaven fikk jeg av en kollega til jul. herlig hjemmescrappet eske med masse digg twist oppi:)

2 kommentarer:

  1. Ja,det blir litt andre prioriteringer når en får familie;o)
    Du vil sikkert oppdage litt etterkvart ka du treng av babyutstyr.kos deg med sjokoladefoundant!har aldri smakt det,men høres utrulig godt ut!:D

    SvarSlett
  2. Så enig i det du sier, man skal bruke tiden sin riktig, være med de som gir deg en positiv følelse:-) Vi snakkes, vennen, nå er det natta her.

    Klem

    SvarSlett