lørdag 1. januar 2011

godt nyttår!

I går feiret vi nyttår hos min søster og familien hennes. Hele familien var der. Mamma, min bror med familie og jeg og min kjære=) En kjempekoslig kveld med god mat og masse moro ute!
Kjekt når alle samles, og en fin avslutning på det gamle året. Nå går vi inn i et nytt og veldig spennende år, med mange gleder og forventninger!:)

Håper alle der ute har hatt en strålende fin nyttårsfeiring! GODT NYTTÅR!

Tusen takk til alle som har lagt igjen koselige kommentarer i det forrige året, håper der følger meg videre=)


Flotte servietter

Middagsbordet, koselig nyttårspyntet

Batteriet vi fyrte opp var flott!

vi hadde mye moro med diverse småtteri på bakken=)

hørselsvern er viktig! og ekstra viktig at de står i stil med klærne;)

mormor/farmor med sine 4 barnebarn. Philip, Magnus, Leah og Helene


de kommende foreldrene, et spennende år vi går i møte:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar