søndag 3. oktober 2010

gratulerer til meg

Siden sist jeg var innom her, har jeg hatt bursdag. Den feiret jeg med litt familieselskap, noe som var veldig koselig=) Under ser dere noen av gavene jeg fikk;) Jeg har også fått penger og klær, og så fikk jeg en nyyydelig blomsterbukett og vintersko med min kjære=) Bilder kommer senere, da buketten er bilde av på tlf, og skoene skal jeg ta bilde av. Jeg er veldig fornøyd, og har fått så mye fint;) 

Ellers er alt bra her, jeg gleder meg over høsten som endelig er her. Det er min absolutte favorittid! Herlig med bladene som gulner og faller ned, og tente lys i mørket:)

Nå skal jeg ha meg en runde og titte innom alle andre sine blogger:)  Ha en fin uke som kommer alle sammen:) 

Kortet under her har min søster laget. utrolig flott kort=) 

Leah, minste tantebarnet, har "lima" kort til tante. så herlig, og utrolig fint=) Leah er to år, så jeg synes hun er veldig flink;) 

denne lykten fikk jeg  også med min bror og familien. gleder meg til mange fine høstkvelder med denne tent;) denne muffinsboken med former i silikon fikk jeg av min bror med familie. Leah-søte tantebarnet mitt, som hadde funnet den og ville kjøpe til tante=) mange flotte oppskrifter;)

dette kjøpte jeg selv, og har på nattbordet. synes det var så herlig, fant det på emmas verden=)

Disse to skrinene fikk jeg av mamma. har de på nattbordet, den ene til smykker ol, og det andre til håndkrem, lypsyl og bokmerke. 

denne krukken og lykten(foran) fikk jeg av søstern med familie. vi var på emmas verden, og jeg plukket de ut selv=) samtidig fikk søstern plukke ut innflytningsgave, koselig å gjøre det på den måten=) 
dette fikk jeg av ei venninne. lavendelpose, te og hjerteklubbe, samt vaskemiddel som kan brukes til det meste. må testes ut merker jeg;) 
dette bildet fikk jeg av mamma. valgte det ut selv, og skal henge det opp over kisten på stua=)
dette skiltet fikk jeg også av mamma, som skal henge i scrappekroken min=)

6 kommentarer:

  1. Så mye fint du har fått da, vennen!! Vi må møtes en dag, så skal du få av meg også:)

    Håper du oppdaterer litt oftere fremover nå da, er så koselig! Nå skal jeg legge Aksel så skal jeg sy litt. kjolen jeg syr til meg selv passer mer en 12-14 åring, hehe, så den blir nok lagt ut for salg.

    Ha en fin kveld, snuppa!

    Klem

    SvarSlett
  2. Grattis med forsinka bursdags hilsen ;)
    og du har da fått SÅ mye fint,

    Håper alt er bra og vi koser oss i høstmørket her inne også
    smil fra monika

    ps... såg dei fine luene du har strikka til Aksel ... deler du oppskrift ;))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått. Du hadde fått mye flott til bursdagen din ja. Jeg har en slik med vaskemiddel - kjøpt i Oslo - jeg piner på det for ikke å bruke det opp - mon tro hvor en får kjøpt det her på våre kanter?

    SvarSlett
  4. Mye fint du har fått i bursdagsgave:) Durance har så deilige vaskemiddel, kjekt at Emmas Verden har begynt å selge Durance-ting:)

    SvarSlett
  5. Mykje fint du har fått Hanne!! :) Durance her er kjøpt på Tante Bruun. De har fått inn litt av vaskemiddela og får inn mer etterhvert sa de! Jeg har lyst på disse vaskemiddelene. Har hørt sååå mye bra om de!

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vel overstått:)
    Så mye fint du har fått.
    Og skikkelig kreativ tanteunge du har:)Det var stil over det kortet:)

    SvarSlett