lørdag 16. oktober 2010

fornying

Endelig er helgen her :)  Jeg storkoser meg på jobb, og synes det er ekstra koselig når helgen endelig kommer når arbeidsukene er så fine. I helgene er det maks avslapping på morgenen, gjerne med en grøt og en kopp te. Vi står aldri sent opp, er nok litt for vant til å våkne tidlig:o)

Idag var vi tidlig av gårde på "shopping-runde". Nye vinterdekk til nyeste bilen, nye høyttalere og sub til stua, så dro vi og tittet på biler. Digger å se på biler, spesielt nå som det er min bil som skal byttes ut:D Vi skal ha fellesbil nå, ikke "min" og "din". En praktisk- , og en mer morrobil. Som mange vet er jeg litt(!) opptatt av hvilken bil vi kjører rundt i, og valget er ikke enkelt. De tøffeste og best likte er dyyyyre, men det finnes også mange som ikke er dyre- som er aktuelle:)

Nå har vi fått opp ny lyd i stuen, det gjorde seg virkelig!:) Fikk bort de stooore drogene av høyttalere vi hadde, og opp med noen lekre, smekre svarte, som matcher tv`en i farge, og er samme merke som forsterkeren. Så nå ble det en helt annen tv-krok her:) 

Ellers skal vi vel prøve å få hengt opp noen bilder i helgen, det er også på tide. Men først, litt avslapping i sofakroken, og planlegging av nytt gjesterom. Mange planer som skal ut i livet;)

Ha en strålende fin lørdag alle sammen:)

Jeg tenkte jeg skulle bake muffins senere, likte så godt de søte små formene jeg fikk til bursdagen:) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar