torsdag 21. oktober 2010

julestemning

Nå har jeg skikkelig julestemning!

Jeg digger snøen som har kommet, og håper den blir en stund(selv om det ikke virker slik). Ikveld skal jeg lage noen flere kort, og gleder meg skikkelig til å scrappe igjen;) Litt produksjon må til;) Har kjøpt en stor trillekoffert til scrappesakene(dyr, men genial), og gleder meg til å fylle den til randen! hihi

Ha en fin torsdag alle sammen! Nå skal jeg kose meg med julebrus og scrapping :) 


Endelig har jeg fått crop in style xxl i hus! Nå er jeg spenna klar for scrappetreffet neste helg:D

Litt stasj jeg kjøpte. Skal lage noen posekort blant annet.
Kofferten sett fra siden. Genial. Gleder meg til å ta den i bruk! 
Årets julekort=) Jeg skal selge kort på messe i helgen, så nå må jeg produsere noen til;) Med litt julestasj til. 
Litt gutte/jentestasj. Skal lage noen bursdagskort bl.a, og babykort;)
5 nye stempel er i hus; 4 julestempel og et annet. I tillegg et lekkert trykk som jeg kan lage fine blomster på ark med;) 

2 kommentarer:

  1. Å så gøy!!!! Grattis med koffert! Du må bli med til Karianne en torsdag før jul:) Skulle ikke dit i dag vel? Jeg tenkte litt på det, men er så trøtt... Og du, har en pakke som venter på deg her. Kanskje vi kan møtes i helgen en gang?

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med koffert og alt det andre deilige du har kjøpt deg:)

    SvarSlett