fredag 15. oktober 2010

babylykke

( her har jeg lånt bildet) 

Det er for tiden mange lykkelige gravide rundt om. Noen har nettopp fått ut skjønnheten sin, noen er halvvegs i svangerskapet, og noen har nettopp kommet igang eller planlegger tiden. 

Jeg ser mange lykkelige kommende mamma`er for tiden, det er ikke mye som er herligere enn å se de struttende magene!

Men idag er det min gode venninne Christine jeg tenker på. Inatt kom hennes lille prins til verden, kl 00.15, litt før termin. De ville ikke vite på forhånd hva de skulle få, så jeg tenker spenningen var stor når lille gull kom ut. Mange lykkelige og herlige dager ventes de. Jeg ble så glad når jeg våknet til en så koselig melding idag, at jeg stod opp 3 timer før jeg trengte, hihi

Gratulerer så masse med den lille prinsen snuppa, kos dere masse sammen i tiden som kommer:) Jeg gleder meg til å hilse på =) 

1 kommentar:

  1. Slike nyheter er alltid koselig å få:) Og spennende da, å ikke vite hva de fikk. Nydelig bilde du har funnet, forresten.

    SvarSlett