torsdag 19. november 2009

torsdag=)

nå er det snart helg=) det er både jippi og æsj, siden jeg skulle gjort mye mer lekse enn jeg har fått gjort. men men, slik er det vel bare:o)

jeg har fått vasket badene og støvsuget hele huset nå i morgentimene(støvtørkingen tok jeg for et par dager siden), rart hva man klarer med en hånd hva??:o) så nå er helgevasken tatt, og vi kan nyte dagene uten å tenke på husvask;)

i går var jeg på party hos Birthe, Casa interiør, det var kjempekoslig=) fikk kjøpt noen julegaver, og en lekker te-boks til meg selv<3

idag kommer gruppen min fra klassen og skal gjøre oppgave her, håper vi kommer mer i mål;)
ellers er det Helstrøm på Bella Rosa i Spjelkavika i dag på tv3(usikker om det var den kanalen?), det skal i alle fall vi se;)

ha en toppers tordag alle lesere=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar