onsdag 4. november 2009

Ø for..

Ø for..

Ønsker! det er så mye jeg ønsker meg, og så mye jeg gjerne skulle hatt!!=) men nå er det bilen som trenger pleie igjen, og så tennene, så pengene flyr ut av vinduet før jeg får smakt på de nesten:p hihi
men jeg klager ikke altså, jeg er strålende fornøyd med livet mitt, og alt jeg har:) jeg har en flott familie, en super kjæreste, mange gode venner og en flott arbeidsplass;)
derfor vil jeg sende over noen gode klemmer til Beate, som jeg synes trenger litt ekstra oppmerksomhet om dagen:)

og nå gleder jeg meg til fredag, da skal det være strikkekveld!! endelig, håper det blir bra:)
jeg gleder meg i alle fall, skal bli kjekt å se igjen de jeg ikke er så mye ilag med:) jeg har mange prosjekter på gang, kanskje jeg blir ferdig med kjolen min?

ellers er det leksedag idag også=) først var jeg på jobb, og så ble det leksetid. det skal bli godt med juleferie, men akkurat nå synes jeg dagene kan gå litt sakte, for jeg klarer ikke gripe over alt kjenner jeg.. men det blir nok bra til slutt=)

akkurat nå har jeg en liten pause i lesingen, og slapper av. det blir mye skriving, og ikke minst leting etter teori, så blir litt gåen i hodet:p


et lite ordtak jeg synes mange burde tenke over innimellom;
" du bør være mot andre slik du vil at de skal være mot deg".. dette har jeg alltid likt, og det betyr mye for meg! =) i en travel hverdag er det alltid godt med gode samtaler med gode venner, og jeg har hatt mange slike samtaler med mine venner de siste ukene, noe som gjør godt når jeg stresser veldig! =)





2 kommentarer: