tirsdag 24. november 2009

liiiiten oppdatering

jeg er ferdig med eksamen!!!!!:D:D i går hadde vi eksamen, nå er det gjort!!:) ellers ble vi ferdig med og leverte begge arbeidskravene idag, og nå er det altså bare feltrapporten som gjenstår, så er det skoleferie!!

jeg er godt igang med juleforberedelsene og var på og kjøpte en gardinlengde til. nå skal jeg sy nye putetrekk til putene som matcher gardinene, og ellers har jeg noen småprosjekter på gang=) men vi får se når jeg får begynt, for med mine skuldre for tiden er håndarbeid - og egentlig data- strengt forbudt! men begynner behandling torsdag, så håper på rask bedring=)

ha en strålende tirsdag alle sammen!:) jeg skal på medlemsshopping ikveld, satse på å bli ferdig med bursdagsgaven til min kjære:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar