lørdag 17. april 2010

endelig fått igjen dataen!!=)

Etter noen laaaange uker med maskinen min på reperasjon, har jeg endelig fått den igjen=) Harddisken er byttet, men museknappen som var defekt er ikke byttet...og nå virker ikke lydknappen heller..hihi men jeg er superhappy, for jeg kan endelig sjekke blogger igjen!! Med gamlemaskinen låste alt seg, den taklet tydeligvis ikke alle de fine bloggene:p 

Vi var i Oslo på Metallica- konsert denne uken, og jeg fikk shoppet littegranne. To par sko og en tights ble det. Disse skoene var bare så søte!! Jeg hadde lyst på et par blomstrete sko også, men de får vente til neste lønn:) Her ser dere noen bilder av herlighetene=) 

Jeg legger også ved bilder av de hjemmelagde babygavene som vår nye nabo fikk når hun kom til verden. Ei nydelig lita jente=) Lagde også vognkort, må legge inn bilder fra andre kameraet før jeg kan legge de ut her. Jeg strikket en hel babydress(bukse, jakke og labber). De er samme fargen, men måtte bruke blits på bildet av hele dressen for å få med best detaljene. Slik går det når det beste kameraet var uten batteri:p Bodyen er riktig farge på, og det samme er pixieluen=) Jeg sydde også to koseputer til henne, med navnet på. Ble veldig fornøyd med de selv. 

Nå skal jeg ha meg en runde og titte i bloggene deres, gleder meg=)









3 kommentarer:

  1. Jøss så masse du har laga til Madelene! Innmari fine ting:) FLinka! Har du sett kjolane mine no? *stolt* veit du. Vært på fototur i snøkavet!!

    Fine sko!

    Klem

    SvarSlett
  2. takk for d=) dressen va planlagt, men måtte prøve den bodyen også, å lua va bare sann kveldsprosjekt=) så ut som dåkke har hatt en våt tur ja=) va kjempefine kjolane, så jo den eine på meldinga, men den andre har e også fått sett no, lekker=)

    SvarSlett
  3. Så fine (og mange) ting du har har laget til nabojenta! Fiiine sko du fikk kjøpt deg - jeg trenger også nye vårsko :o)

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett