fredag 18. februar 2011

magen vokser

Magen vokser og trives:) Lillegullet vårt er aktiv og viser tydelig at han er til stede! Han ligger nå med hodet ned, og ifølge de på føden, og jordmor, har han nesten festet seg helt nå. O lykke, da skal han bare sparke meg i ribbena i 8 uker til:o)

Alt er helt perfekt, som jordmor sa, et perfekt svangerskap med unntak av kynnere og bekkenløsning. Det er jeg glad for å høre, jeg tåler jo litt plager, så lenge det ikke går utover gullet vårt :)

Det meste er nå i hus og klart til lillegull kommer. Voggen har kommet til butikken, jeg gleder meg til å hente den! Det siste vi må kjøpe da, er stellebord, så er vi i mål:)
Jeg merker at fødselen nærmer seg, og jeg har mange rare tanker om hva som skal skje. Men mest av alt gleder jeg meg STORT til han er ute!!:)

Nå er det helg igjen, den skal virkelig nytes. Jeg sitter her og drømmer om en stooor pose med smågodt, og litt solo. Hehe sukkerhungeret er på plass:p

Jeg ønsker dere alle en flott start på helgen=)


En liten titt på magen. 32 uker var vi på dette bildet, i morgen er vi 33:) En "liten" sprettball som ikke vises bakenfra. Den er litt skjev mot venstre nå, sikkert fordi det er der han ligger med rygg osv;)


3 kommentarer:

  1. Se der ja, kula vokser! :)

    God helg:)

    SvarSlett
  2. Du har en perfekt søt liten mage, akkurat passe stor!:) Og nå venter vi alle i spenning, nå er det virkelig nedtelling! En perfekt måned å bli født i - april:)Snaart er ventetiden over, og lillegullet kommer ut i verden!

    SvarSlett
  3. Åh så fin du er! Har studioblitzer i helga,kom gjerne en tur i morga ettermiddag. Litt usikker på om aksel begynner å bli sjuk,tett og tårer veldig. Kos dokke i kveld! Klem

    SvarSlett