mandag 7. februar 2011

babyrom

Jeg er i full gang med planleggingen av babyrommet. Foreløpig er det bare babysengen som er kommet inn, i tillegg til mye "dill og dall".
Jeg har akkurat sendt inn en bestilling til stoff og stil, der jeg bestilte masse herlig stoff. Jeg har nemlig planer om å sy lappeteppe til babysengen:) Jeg gleder meg til å starte! Fargene vil gå i lime, turkis, lysblå og lysgrønn, med litt innspill av hvitt muligens. Mange flotte mønster på stoffene, jeg gleder meg!

Babyrommet blir også gjesterom, så vi driver nå og vurderer hvordan vi skal ha det der nede. Det er ikke verdens letteste rom å møblere siden det kun er 180 i bredden. Det er et langt og smalt rom. Men planene er mange, og jeg tenker det blir bra til slutt:)

Her er et bilde jeg lånte fra Fru nilssons, et lekkert lappeteppe;)


2 kommentarer:

  1. Ikkje så lett å møblere smale rom nei.gjeld å finne praktiske løsninger:)
    ps.du må bli me på give awayen min;o)

    SvarSlett
  2. Heisan -. kor fine bilder av ein flotte natur ;)

    skal du sy sånn teppet selv ?
    fint va det iallefall
    Smil fra monika

    SvarSlett