søndag 13. februar 2011

fantastisk søndag

Idag har vi hatt et strålende vær her hjemme:) Det er herlig å våkne til knallblå himmel, minusgrader og sooool. Den varmer veldig nå, det er nydelig.
Vi tok oss en tur til Skodjebrua idag. Akkurat passe gåtur for ei halvt fungerende gravid som vil lufte seg selv om kroppen ikke er like enig;) En fantastisk tur!
Etterpå kjørte vi på oppdagelsesferd i nærområdet. Fant nye skiløyper, flotte fosser og et nydelig vinterlandskap. Det blir nok flere slike turer fremover=)


Istapper har alltid fascinert meg. Jeg synes det er så arti å studere de nærmere. Her ser dere en som henger etter en gren. Jeg synes nesten det ser ut som et menneske som klatrer. Vi tok også bilde av en istapp vendt mot solen.

Skodjebrua er et vakkert skue. Spesielt på en dag som denne med helt blikkstille sjø og knallfint vær. Solen skinner og varmer, det er herlig. Dette er den nye skodjebrua, sett fra den gamle. Vi gikk tur langs den gamle idag, et fantastisk byggverk:) Den gamle er under restaurering så den er ikke like fin på bilder nå med stilas og hele pakka=) Men jeg tok et par bilder av starten på broa, Skodjebru-ferdig bygget i 1922.

Jeg og min kjære må jo selvsagt være med på bilder vi også:) Her får dere også et glimt av magen. 32 uker er vi nå, og lillegullet sparker og romsterer veldig. Det ble en aktiv tur med et lite gull som var våken hele veien:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar