torsdag 24. februar 2011

litt mer baby

Jeg gleder meg skikkelig til lillegull kommer!!=) Nå er jeg godt igang med rydding, pakking og klargjøring av babyrommet=) Selv om han nok ikke skal sove der på noen mnd ennå. Men rommet må jo formes, det er halve moroa:o)


Sengeteppet jeg har sydd. Ble veldig fornøyd med det=) Baksiden er lysblå.

Jeg måtte bare ha disse søte wallstickersene fra panduro:)

Denne kosekluten fikk han med min venninne Marianne

Litt pynt på sengeteppet

Denne stakkaren mistet øynene i prosessen. Jeg tar ingen sjanser på løse runde ting=)

Sengen står foreløpig ved vinduet. Vi skal ha inn en gjesteseng, så da får vi se hvordan det blir

Igår var jeg på BIM-treff(barn i magen), og på veien hentet jeg en babybox fra liberoklubben, og kjøpte denne tøffe dressen med en rabattkupong. Syns bare den var digg=)

Litt wallstickers over sengen hører også med=)

2 kommentarer:

  1. Åh så nydelig sengeteppet ble!!!! FLINKA!
    Søte bamsen på fine senga:) Gleda me til å sjå rommet. Litt sliten i dag.. kom i seng 0330 i går og opp igjen 0730... zzz men det var en veldig koselig tur.

    klem!

    SvarSlett
  2. Det sengeteppe va virkelig lekkert alså! Elska dissa fargane! sy i vei snuppa!

    KLEM

    SvarSlett