tirsdag 26. januar 2010

en smule

Lite oppdatering fra meg for tiden. Det føles som jeg har gått totalt i kjelleren.. er skikkelig utslitt hele tiden, orker lite og det blir dermed ikke blogging heller. Det er mye som skjer i livet mitt(vårt) for tiden, og jeg prioriterer det som er viktig. 

Den siste uken har vært slitsom, og på fredag leverte jeg en oppgave som var skikkelig dårlig føler jeg. Jeg har nesten ikke orket sett på dataen siden, hehe. Samtidig hadde jeg magesyke i 3 dager forrige uke, så jeg fikk ikke brukt kveldene på oppgaven, slik jeg skulle. Men, nå er det gjort, og jeg kan la vær å tenke på lekser noen dager:)

I helgen var vi og tittet på sofa igjen-det er vanskelig altså. Vi har mange planer for stuen nå, og gleder oss til den blir ferdig. En av planene er å kjøpe større tv, det blir bra:) Vi har også kjøpt gardiner til soverommet, har jo bare hatt persienner der. Ellers var vi på besøk hos Sindre og de, det var kjempekoselig. Leah er veldig arti nå, sier tante gjør hun også:) Hver gang hun ser meg i barnehagen nå, sier hun "ta-te", gliser og vil opp. Jeg er da vel heldig som har tanteungen min på barnehagen vel?=) 

I morgen skal jeg på sykehuset på kontroll(vurdering), så får vi se om jeg skal operere eller ikke(for de som husker innlegget mitt i oktober, så er det dette det gjelder, orker ikke skrive om det nå). Jeg håper inderlig jeg skal operere, slik at  jeg får tilbake mitt gode, gamle liv uten smerter hver dag. Nå, det er vel nok "klaging" fra min side,  jeg har da egentlig ikke noe å klage over, er vel bare slik når hverdagen er travel og man er sliten? 

Jeg oppfordrer alle til å titte innom denne bloggen  , og lese fra 26 august 09. For en utrolig gripende historie, imponerende deling av livet sitt. All ære til denne damen, hun fortjener prisen for årets blogg altså!!

Vel, det var alt for nå, jeg er plutselig tilbake :o)

4 kommentarer:

  1. Stor klem til dej vennen!! No må du ta vare på dej sjøl du! Snart ferdig med skule no, og så blir det roligare tider. Håpe det ordna sej andre ting også!! Du e flink! Stå på! Håpe vi sjåast en dag/kveld!!

    *Klem*

    SvarSlett
  2. Håpe alt ordna se og at du føle d bedre snart:)

    SvarSlett
  3. Sender deg en klem og et ønske om at du snart finner tilbake litt overskudd - da går alt så mye lettere!

    Lykke til på sykehuset!

    SvarSlett
  4. Sender mye ny energi og mange gode ønsker til deg, nå er det snart vår, og du er snart ferdig førskolelærer! Det er lov å være sliten når en har hatt så harde arbeidskrav over mange år, ikke mange gjør deg dette etter. Du er kjempeflink! Og snart er det lysere tider på alle måter:)

    SvarSlett