lørdag 2. januar 2010

helgekos

Idag har vi hatt oss en butikkrunde, der vi har sett på sofa, skjenk, hylle og puffer, blandt annet=) I tillegg har Ronny jobbet mye med loftet-etter vannlekasjen er det mye som må ordnes, mens jeg har gjort lekser(tilbake til den harde hverdag:p). Derfor syntes jeg at vi trengte litt avslapping i kveld. Jeg lagde deilig hjemmelaget pizza-vår favoritt, med en nydelig rødvin til. Ikveld har vi bare kost oss og sett film(Godzilla), men nå er det på tide å ta natt tenker jeg. Best å snu døgnet før det er jobb igjen;) Ha en fortsatt fin lørdagskveld/natt alle der ute, og en trivelig søndag:)




3 kommentarer:

  1. Mmm,det så fantastisk godt ut:)Det er et koselig og varmt lys over bildene dine,skikkelig flott:)
    Ja,i dag er siste dag før jobb igjen.Deler av denne dagen skal jeg bruke til latskap ;) Og resten av tiden går vel med til juletrefesten jeg skal være med å arrangere+passe på at ungene sine saker er under kontroll til skolen i morgen:) Skal bli litt godt å komme seg i gjenge igjen,også.

    SvarSlett
  2. godt nytt år til dej også:) mmmm, dne pizzaen såg goood ut!:)

    SvarSlett
  3. stemningsfulle helgebilder!

    SvarSlett