torsdag 24. november 2011

oppussing

Nå var det på tide med en liten vinteroppussing her;) Jeg digger herlig puddersnø, og er spennklar for litt vinter! Meeen.. den kan godt vente litt..for jeg er ikke så glad i å kjøre bil på glatta... ny bil og glatte veier kan bli spennende..
men julen nærmer seg, og jeg gleder meg mer og mer for hver dag :) Julepynten er ryddet i og står klar på loftet, adventslysene er kjøpt inn, og handlelisten over julekakene er skrevet. Vi nærmer oss kosemåneden:)

Første søndag i advent er nå i helgen, og jeg gleeeeeeder meg til å pynte!! Herlige julelykke:):)

Gullgutten er fotografert i sine fineste juleklær - ehmm - hvis nisseklær kvalifiserer? :o)  Julekortbildene er tatt, det gjenstår bare å bestille kort. En liten sniktitt får dere her, men dere må nok vente med resten;)

Ha en fin torsdag videre, og ei flott helg!;)

2 kommentarer:

  1. eg er ikkje klar til julesnøven enda - men det hadde jo vært koselig om det kom litt da ;)

    monikaklemma

    SvarSlett
  2. åååå som vi gledar oss til jul!!! Og til å få julestemning!!! Foreløpig føler eg ikkje at jula nærmar seg. I går kjøpte eg ein del julepynt, stjerner til vinduet, svibler og adventslysestaker ++ skulle eigentleg kjøpe julegåver, men endte opp med mange posar til huset og klede og adventskalenderting til Aksel + ei bittelita gåve... men men lenge igjen enda!
    Blir spanande i dag...
    No skal vi skynde oss i barnehagen. Aksel søv til ti kvar dag no, var nesten umogleg å vekke han kl ni i dag!
    Fin fin bloggen din har blitt. Min fekk seg ein ufrivillig make-over pga at den ikkje oppdaterer seg.. får sjå kor deg gjeng no då.

    Ha ei fin helg, så finn vi ein dag å møtast neste veke!

    Klemma!!!

    SvarSlett