lørdag 26. november 2011

første adventshelgen

I morgen er det første søndag i advent, og det vil si at det er en skikkelig pyntehelg for min del :)  Jeg har vært på loftet og funnet frem julepynten, og skal straks sette igang med pynting;)
Mitt eldste tante-og fadderbarn, Helene, var på dyreklubben idag med treningsinstruktør, da tok jeg og lillegull turen for å se på. Mamma var der også, koselig å se når hun rir ;)
Lillegull var veldig interessert i hestene, og ville vel helst ta på de:o)  Siden det var skikkeli ruskevær- "Berit" er vel fortsatt ikke helt ferdig å herje hos oss- så tok jeg ikke med kamera. Mobilkameraet fikk duge idag;)
Her ser dere gullgutten i vognen, spennende med hest! Helene rir, og det måtte selvfølgelig dokumenteres:)
Jeg, lillegull og mamma var også innom graven til mormor. Det var desverre for mye vind til at vi fikk tent på lys, men jeg fikk satt ned en lyslykt, så får vi reise ut en annen dag og tenne på. Viktig å pynte på gravene også i adventstiden.

Jeg ønsker alle en strålende fin første søndag i advent i morgen, jeg gleder meg allerede :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar