tirsdag 22. november 2011

gutterommet

På rommet til lillegullet henger disse søte små bildene..
For noen helger tilbake var jeg med på høstens store happening i ålesund for scrappeglade(gale?)damer. 3 dager til ende-fra morgen til kveld- oppholdt 90 blide damer seg i samme rom, og det var jammen mange flotte kreasjoner å finne!;)

Jeg scrappet to lo`er(albumsider) til en konkurranse, og så lagde jeg tre helt enkle lerret. Vi var så heldige å få fotogave til dåpen av et vennepar, og de tok mange flotte bilder(som jeg skrev i forrige innlegg).

*på det øverste lerretet er det bilder jeg har tatt mens gullet lå i fanget til min kjære. søte små hender og føtter, på en rimelig nyfødt liten gutt. herlig var han den gang, og minst like herlig nå :)
*på det neste er det Marianne som har tatt bildene, kjempefine! et smil og et litt alvorlig blikk.
*på den første lo`en er det også Marianne som har vært fotograf, gullgutten i de tøffe klærne sine;)
*den neste er det også Marianne som har vært fotograf, en litt lei gutt, som fort kunne smile når pappa tøyset litt;)
*på det siste lerretet er det også Marianne(såklart,hihi) som har tatt bildet, skikkelig koselig å ha slikt bilde av oss tre samlet. Jeg digger dette bildet, og det henger over sengen til lillegull :)





1 kommentar:

  1. Åh så fine LO´er! Glad dokke likte bileta:)
    Ja her skjer det noko heile tida, men ikkje alltid det gjeng like fort då.... Men kjekt å sjå kvar lita forandring. Må kome å sjå ein dag!
    Kjipt at Aksel vart sjuk igjen.. eller at han ikkje er frisk. Har vore to dagar i barnehagen, men i dag måtte eg kome å hente han. SKjønte vel han ikkje var i form, men hadde eit viktig møte, så tok sjansen likevel:(
    Klem klem

    SvarSlett