fredag 16. september 2011

Mange prosjekter på gang

Nå er høsten her igjen, og med den kommer strikkelysten snikende tilbake;)

Sammen med gleden over at lillegull kan begynne å bruke mer hjemmestrikket igjen, kommer gleden over å lage stadig nye plagg til han:)


Over ser dere 3 av prosjektene jeg holder på med.
Helt siden jeg ble gravid hadde jeg planer om å strikke Mariusdress til babyen, og nå er jeg igang!:) Jeg strikker den i lyseblå, med hvitt og rødt på;) Mørk blått har aldri vært min favoritt:o)



I tillegg begynte jeg på en stripete jakke i vår en gang, og den er snaaart ferdig. Raglanfellingen igjen bare, men det er jo bare sååå kjedelig når det er 4 farger og trådskifte heeele tiden,hehe. Så vi får nå se, den er i str. 6 mnd, så spent på om den passer?- ja!



Det siste prosjektet dere ser er et nytt prinseteppe! Jeg lagde et limegrønt før lillegull ble født, og nå har jeg begynt på et lysblått. Har så lyst å ha et lysblått på vognen i vinter, og nå er jeg kommet et stykke på vei. Innerste delen er ferdig, og jeg er ferdig med den midterste borden på ene siden, og har begynt på ytterborden. Strikker hver side helt ferdig før jeg begynner på neste nå, i motsetning til sist. Litt mer variasjon, og litt mindre kjedelig:o)



Så får vi se når de forskjellige prosjektene blir ferdig;) Jeg holder nemlig på med et annet strikkeplagg også, men det er julegave så jeg kan nesten ikke vise det her;) I tillegg hekler jeg mange ting som også er julegaver-julen er jo snart her!:o)



Ønsker dere alle en strålende fin helg, nyt den! Her er det meldt fint vær, o lykke:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar