tirsdag 20. september 2011

høst

Høsten er en av mine favorittårstider. Mørket lager koselig innestemning, den kjølige friske luften er herlig- før vinterluften begynner å rive i kinnene.. høsten er rett og slett herlig;)

Idag fornyet jeg stuen litt(ble en god handel på Prinsess).
Lilla er en lekker farge, og den passer godt inn nå som det er litt lunere kvelder. Alle lyse og hvite detaljer er byttet ut, og sofakroken ble med en gang koseligere:) 
Putene fikk jeg i bursdagsgave av mamma, har hatt lyst på de lenge! Duken på sofabordet syns jeg var så søt at jeg bare måtte ha den. Nye lysestaker i lilla, og søte lilla kopper fra kremmerhuset hører med;)  
Nå er jeg fornøyd, og koser meg med kaffi og "Sporløst" på tv. 

Ha en fin tirsdag kveld, idag er det Greys:o)  

2 kommentarer:

  1. Ja,d e igrunn kjempekoslig med høsten!spesiellt når en kan lage ordne litt eksta inne.ej e igang med nytt prosjekt,så da skal ej kjøpe kun ting til rommet ej held på med.får sjå kor lenge d held.hehe
    Kos deg i sofakroken!her her vi hatt sjuke unger sia dei beg på bhg,så d e både rolig og hektisk:o)

    SvarSlett
  2. Herlige haust! Kjempekoseleg:)
    Gleda me til å innrede stova vår i jelga. Kanskje vi kan vere her torsdag då?
    Klem

    SvarSlett