torsdag 15. september 2011

barnerommet

  Jeg tenkte jeg skulle vise noen småbilder fra barnerommet. det er ikke helt spennende å vise hele rommet i sin helhet ennå, men det kommer!;) men her kommer noen detaljebilder, så får vi ta "hele" rommet når vi er klar for det;) 
 
mitt favorittsengesett- ugler fra princesss. hjemmelaget sengeteppe, dette var klart lenge før lillegull kom til verden. 

wallstickers over sengen, de er veldig spennende å se på!:o)   putetrekket er bare kjempesøtt:) lillegull bruker ikke pute, så den er bare til pynt. 

tenk å ha en "bilgal" mamma! hehe, når jeg var i min "beste alder", var det rally og Petter Solberg som var helten! Subaru Impreza måtte det være, og mamma kjøpte denne til meg, og syklet med den hjem fra butikken, tenk det!:) fjernstyrt og greier, tenker lillegull får mye glede av denne=)  På veggen over et lite bord han har, henger en korktavle kledd med stoff. Her henger et bilde av meg og min kjære på fjellet en herlig vinterdag. 

prinsessa og frosken-en lekker butikk i Langevåg- er en plass de har masse flott!! jeg kjøpte blant annet disse søte kleshengerne der:) 

disse knaggene er også kjøpt på prinsessa og frosken, og skal snart få sin plass på veggen;) ordtaket og de søte små kaninene henger på veggen, herlige er de:)  

 
den flotte bleiekaka som vår nabo- Lise- lagde til lillegull når han kom til verden, er noe ribbet for alt det flotte den var dekorert med, men "restene" står på bordet ennå, sammen med dåpslyset

dette fine bilteppet er fra Ikea, og har fått sin plass nedenfor Hemnes- sengen som er gjesteseng 

lekker spilledåse fra kremmerhuset, Lisbeth Dahl bamse og armbånd han fikk til dåpen, det røde eplet er en spilledåse min kjære hadde når han var liten, og matboksen fikk lillegull i gave, det samme med smykket han fikk til dåpen 

dåpssko-bordkort til dåpen, knerten-som han fikk av mamma før han ble født- siden vi kalte han knerten inni magen, og min første tann og hårlokk-boks han fikk til dåpen. koffert og matboks har han også fått i gave;) 

nærbilde av smykke og armbånd. smykket fikk han med min bror og familien, og armbåndet med min søster og familien. Armbåndet er gravert med navnet hans;)  

1 kommentar:

  1. SÅ fint rom gullet har! Masse fine ting:-) Må kome å sjå ein dag. Reise til Stranda i helga, men neste veke? Vi snakkast, vennen.

    Klem

    SvarSlett