mandag 19. juli 2010

ferie

Nå har jeg endelig ferie=) Den er litt etterlengtet i år, samtidig som jeg ikke helt har fått sommerfølelsen ennå.
I helgen har vi fått opp mange nye hyller, fått i orden mye og ryddet. Herlig. Vi har også begynt å sage ned skogen nedenfor huset, godt med litt mer utsikt. Mye god jobb, men det er gøy enn så lenge=)  Plattingen har vi også vasket, så nå er den klar for beising. Jeg har virkelig fått prøve meg med høytrykkspyleren og terassevasker, og må innrømme at når jeg fikk teken på det, var det som å støvsuge! hehe
Ellers var vi på reke- og krabbeaften hos et vennepar på lørdagskvelden. Det var koselig. Et annet vennepar av oss skal flytte til Stavanger, så vi måtte ha en kosekveld før de dro:) 

I løpet av ferien har vi maaaange planer, og vi kommer nok i mål om vi fortsetter i det tempoet vi har hatt til nå:) Jeg gleder meg til alt som skal gjøres er gjort, så vi kan nyte resten av sommeren. Garasje er en av tingene som skal på plass, og så skal vi ha platting på oppsiden av huset, og trapp ned til plattingen på nedsiden av huset. Så herlig det skal bli når alt er ferdig! Jeg skal også plante masse planter i sommer, gleder meg som en unge!! Valldalen og jordbærshopping står for tur også, mm=)

Ønsker dere alle en fin uke, jeg skal hive meg ut i neste prosjekt=)


En søt padde på nattevandring:) når vi skulle reise hjem lørdag kveld satt denne lille tassen under bilen til en kompis. Jeg og ei venninne lå på alle fire og kraup for å studere den nærmere, og til slutt fikk jeg et bra bilde=)  Må si jeg er veldig fornøyd med kameraet på den nye telefonen;)

3 kommentarer:

  1. Åh hjelpe meg, var du ikke redd???

    SvarSlett
  2. hihi nei syns mer synd i den stakkars lille tassen....:p

    SvarSlett
  3. Ja, stakkars lille tass:) Synd han har så lite tiltalende utseende, men på bildet er han nesten litt søøt.:)Dere har gode planer for ferien forstås, og dere er så flinke til å jobbe at planene nok blir en realitet etter hvert. Ikke gap over for mye, det er feeriie!! Og du er ferdig med alt som heter skole!!!:):) Er glad for å høre at dere skal en uke til Kreta, vel unt!!!:):):) Kose dere i ferien, så kommer nok alt det praktiske på plass også før vinteren! Det tror jeg på!:):) Tusen gode sommerønsker fra mamma (som synes dere er så kjempeflinke!!)Og ønsker dere en kjempefin Kretatur!!!:):)

    SvarSlett