onsdag 2. september 2009

Noen bilder

Her er noen bilder fra Florida som jeg liker veldig godt. Det er koselig å mimre litt tilbake til ferien. Selv om det var veldig kjekt å være der borte, var det veldig kjekt å komme hjem også=) en hel måned borte er lenge! hehe
Vi tok maaange maaaange bilder, men jeg har nå fått mine favoritter jeg da. Det er mange fler, men her er et lite utvalg i alle fall=)

Vi var på m&m butikken, og der stod denne tøffe bilen=) myyye digg der, til og med bikinier:)

Jeg tror vi spiste dessert ute et par ganger bare på hele turen. Denne var på Friday`s nærmest der vi bodde. Nyyydelig dessert som vi delte=)

Vi var i flere parker, og dette bildet er tatt i en av de. Jeg mener det ble tatt i Sea World.


Her er ett annet bilde fra en park. Det var i en av Universal studio sine parker, og vi var her i Jurassic park- land=)



Dette er ett av mine favoritter=) På vei ned til Key West, nyyydelig plass=) Falt pladask, hit kunne jeg reist flere ganger hvis det ikke var for den laange flyturen=)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar