mandag 7. september 2009

mm..nydelige karameller=)

idag var vi så heldige å få nyyydelige hjemmelagde karameller av Lise=) mmmmmm, disse skal lages her i hus også;)
ellers har jeg funnet frem en av mine hobbyer som jeg ikke har holdt med på siden i fjor-nemlig smykkelaging;) det er så gøy, men jeg blir lei til tider. nå må jeg gå til innkjøp av større perler, det er de som går fortest unna;) noen smykker, armbånd og fotlenker er laget, men kan ikke legges ut da de er julegaver=)
det eneste som er kjedelig nå, er at jeg ikke kan holde på med hverken smykker, strikking, hekling eller noe pga. senebetennelse i skulderen. men jeg kommer sterkere tilbake! hehe
idag har jeg og marianne gått tur på skodje, det var koselig=) godt å komme seg ut og gjøre noe i alle fall=)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar