søndag 6. september 2009

herlig søndag=)

her er noen bilder igjen=) jeg lagde 20 julekort på hyttetur forrige helg, og her er et lite utvalg av de:) disse er til kollegaer, noe familie ol. tidlig ute? ja jeg vet, men slik er det, har mye lekser denne høsten, så like godt å få de unna;) her er også en liten smakebit av hvordan de ser ut inni=) (bildet med "best wishes for christmas). ellers liker jeg veldig godt boken "På naturlig vis", og denne kransen som er bilde av her, er i den boken. jeg har planer om å lage den til jul. så da må jeg vel bare samle kongler:p
det siste bildet er av scrappepulten min på en effektiv søndag. her er det blogging, skriving av julekort, lekselesing og oppgaveskriving. får jammen plass til mye, men da blir her fullt også:p noen chilinøtter og litt eplesaft hører med til lekse-lesing;)
ha en strålende søndag alle sammen=)
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar