søndag 28. august 2011

drømmer

Jeg(vi) drømmer om enebolig, og håper vi med tiden finner den rette. Vi er ganske kresne, og har jo såklart mange krav og ønsker:o)
Det må inneholde minst 5 soverom, stort vaskerom, i allefall 3 soverom i samme etasje, stort kjøkken og dobbel garasje. Loftstue må vi ha, og karnapp på stua;)
Jeg lagde en gang for lenge siden en sjeselong, når jeg gikk Møbeltapetserer, og denne gleder jeg meg til å ha i en loftsstue. Jeg fann en som ligner litt i stilen her, siden min står i kjelleren hos mamma for øyeblikket. Kanskje jeg skal ta bilder av den en dag? Jeg gleder meg i allefall veldig til å få  stort hus, så jeg kan ta den i bruk;)

nedenfor er link til to hustyper jeg syns er lekre, men de er ikke helt slik jeg vil ha de;) og så mangler de en etg:o) hehe

holmgaard 

hofgaard

Ellers går dagene her med til sying, kos med lillegull, fundering på hus, tomt og mye annet koslig! Vi koser oss og nyter dagene!;)

Håper dere har det fint i helgen, her har vi vært oppe halve natten med en småforkjølet liten gutt, men man får da gjort mye fornuftig i allefall når man er så lenge våken:o)

Ønsker dere alle en fin søndag videre;)

1 kommentar:

  1. Flotte hus du drømmer om, Hanne Marthe :) Men du har mange krav skjønna e.. hehe.

    SvarSlett