fredag 25. mars 2011

Endelig!

Nå er dagen kommet!
Jeg går ut i mammapermisjon, og skal kose meg hjemme med lille prisen i helt år:) Vel..medregnet de siste dagene/ukene han holder seg inne i magen er det et år. Jeg gleder meg slik til å nyte dagene, trille turer og møte andre mødre på tur. Dette skal bli et fantastisk år. Nå er alt klart og vasket, så lillegullet kan bare komme=)

På bildet under er jeg i uke 37, så bare 3 uker igjen til termin. O`lykke:o)

På de andre bildene ser dere vuggen som står klar i stuen. Jeg har strikket labbene, mamma har kjøpt knerten, for lillegullet blir enn så lenge kalt knerten, så da må han jo ha sin egen lille knerten:o)
Prinsepute har han fått, og jeg har sydd hjertet som henger på vuggen. Samme hjertet henger på vognen;)


Håper alle dere der ute får en strålende fin helg!! :)




1 kommentar:

  1. Åååå nå har du ikke lenge igjen. Så utrolig spennende tid du er inne i nå, og en flott tid å få barn på med vår og etterhvert sommer. Husk å nyyyyte tiden.

    Så masse flott du har laget til knerten også, nydelig det blå hjertet, for ikke å snakke om tøflene da! ♥

    Tusen takk for en kjempekoselig kommentar i bloggen min også.

    Ha en super dag!
    Klem Kari

    SvarSlett